Как да изберeте портал от WhitePress® и да постигнете целите си

Логика и интуиция - това използват рекламодателите, когато избират място за публикуване на своите статии в WhitePress®. Или по-скоро това е, което те трябва да използват. Това обаче не винаги се случва - понякога се отдаваме на мързела и просто „преминаваме от А до Я“, не мислейки всъщност за целите си. Междувременно, програмистите и редакторите на WhitePress® работят здраво, за да предоставят уникални индикатори, исторически данни, графики и оценки на качеството. И това е нещо, от което си струва да се възползвате!
Започнете да изкарвате пари днес.
Запишете се безплатно

Целите на публикуването трябва да бъдат по-големи - това не струва почти нищо

Интересувате ли се да достигнете до по-широка аудитория или само dofollow линк към конкретен блог? Или може би шефът ви иска да има своя портрет на Интриа? Нищо не ни изненадва. WhitePress® е тук, за да ви помогне да изпълните най-егоцентричните мечти :-) Важно е да запомните, че публикуването на статия може да постигне няколко цели едновременно. Нещо повече, този подход често повишава ефективността и сигурността при реализиране на основната ни цел.

Ето списък с примерни цели, постигнати чрез публикуване на статии в медиите:

  • промоция на марка или продукт
  • подобряване на имиджа на фирмата
  • нещо, наречено „личен бранд“
  • насочване на трафика към уебсайт
  • получаване на връзка (о, това SEO)
  • подобряване на егото или настроението ви
  • защото PR шефът ви каза
  • създаване на база данни за ремаркетинг
  • обезценяване или позициониране (публикацията е с добро съдържание и органични резултати)

При провеждането на тези дейности някои издатели просто търсят ефектите по-долу:

  • няма значение колко хора четат статията - стига тя да се показва в добре познатия портал
  • няма значение дали някой изобщо чете портала - стига да има връзка (линк)
  • целевата група е маловажна, трябват ни само 10 000 гледания
  • единственото важно нещо е публикацията да струва само 10 паунда

Постъпвайки по този начин, те постигат една избрана цел - но биха могли да постигнат няколко.

Защо си струва да постигнете много цели наведнъж?

Защото не струва нищо, или почти нищо.

Една добра публикация, която постига както основната си цел, така и допълнителните цели, се свежда до избора на правилния избор на портала, офертата и включващо подходящо съдържание.

Нека илюстрираме тази теория с пример.

Основна цел:

  • Да поръчате публикация, защото искате да включите следната връзка към вашия сайт.

Допълнителни цели и функции (които си струва да се вземат предвид):

  • достигане до широка аудитория - можете да постигнете това, като изберете подходящия портал и оферта
  • статията включва образователно съдържание - следователно е полезно за читателя
  • внимателно подбрана целева група - което означава правилния портал
  • статията включва и CTA („призив за действие“ - някои графики или интерактивен елемент)
  • статията включва линк към друга престижна публикация, която сте написали

Това ви помага да постигнете:

  • увеличаване на информираността за марката (обхват)
  • по-добър имидж (образование и качество)
  • трафик (щракнали връзки - благодарение на CTA, вашия обхват и добра тема)
  • поддръжка за друга публикация (връзка към друга публикация)
  • сигурна SEO връзка (истински портал и истинска статия)

Допълнителни разходи:

  • разходите за подготовка на по-добро съдържание
  • цената на времето, прекарано в търсене на място за публикуване
  • по-висока цена за публикуване (не е задължително)

Тези допълнителни разходи не са големи, но постигнатите цели са много ефективни за рекламодателя. Така че е загуба на ресурси, а не се съсредоточава върху редица цели. Защо? Защото така или иначе плащате много за високо качество, както за самото съдържание, така и за публикацията.

Тази статия ще ви покаже как да използвате платформата WhitePress®, за да спестите време и да изберете оптималното място за публикуване. Ще започнем с анализ на информацията, която ни предоставя платформата, а по-късно ще отговорим на най-важните въпроси, свързани с избора на портал и какво предлагат.

WhitePress® предоставя вашата уникална информация на чиния

Самопочитанието обикновено не ви води до никъде :-) Но трябва да се отдадете на себе си! Никъде в Интернет никой не предоставя толкова съществена, уникална информация за порталите и блоговете като WhitePress®. Публикуването на тази информация е трудна работа - както на програмистите (интеграция с API), така и на редакторите (описания, категории, оценки и ръчна проверка).

По-долу ще намерите най-важната информация, предоставена от WhitePress®, разделена на групи:

Описание, категория и вид услуга - как да търсите портал

В момента базата данни на WhitePress съдържа над 3 000 портала и блогове, които включват над 11 000 оферти. Когато сте дефинирали ясно целите си, струва си да потърсите услуги, които могат да ви заинтересуват с помощта на разширено търсене.

Когато щракнете върху квадратчето „Разширени“, ще видите пълен списък с филтри, които могат да бъдат приложени към списъка с услуги. Вижте няколко от тях за себе си.

Описание на други бутони и филтри за търсене:

  • „Име на портала“ - просто въведете ключовата дума и платформата ще я търси в описанието, ключовите думи и адреса на портала.
  • „Тема“ - можете да стесните списъка до една от няколкото десетки тематични категории.
  • „Тип портал“ - всеки сайт се категоризира по тип (общ, специализиран) и техния обхват (местен или национален), списъкът може да бъде стеснен и да включва само блогове.
  • „Регион“ - списъкът на портала може да бъде ограничен до един конкретен град.
  • „Цена от… Цена до“ - показва сайтове, чиято цена е по-висока от въведената стойност „от“ или по-ниска от въведената стойност „до“.
  • „Минимален брой потребители“ - показва сайтове, чиято обща зрителска стойност надвишава въведената стойност (броят на уникалните потребители въз основа на статистически данни, изпратени от издателя).
  • „Минимална оценка за оценка“ - това е оценка, дадена от редакторите (описание на оценките на редакторите можете да намерите по-нататък в статията).
  • „Минимална оценка за техническа и визуална оценка“ - това е оценка, дадена от редакторите, тук можете да въведете минимума.
  • „Проследяване на трафика“ - уникален индикатор, който показва дали даден портал може да включва проследяващ код на WhitePress и филтриране според историческата популярност. Този показател е описан по-късно в статията.
  • „ Dofollow връзки “- това показва сайтове, които имат най-малко една публикационна оферта, която дава възможност да се включват връзки към dofollow. Тази опция е достъпна за избрани рекламодатели.
  • „Тип връзка“ - този индикатор филтрира портали, които приемат връзки към марка, смесени и EML.
  • „Определяне на статията“ - можете да ограничите списъка до сайтове, които например обозначават статия като „спонсорирана“, „реклама“ или „партньорска статия“.
  • „Брой връзки в съдържанието“ - тук можете да филтрирате портали, които позволяват една, две или повече от три връзки в публикация.
  • „Атрактивна цена“ - този филтър стеснява броя на сайтовете до тези, които имат атрактивна цена спрямо параметрите на офертата. Това се изчислява от платформата по специална формула. Около 15% от офертите изпълняват това условие, което отчита елементи като тема, популярност и SEO показатели.
  • „Минимален период на промоция“ - тук можете да определите минималния брой дни на промоциите на страница с категория или на началната страница на сайта.
  • „Индикатор за минимална дължина“ - този индикатор се дава в месеци и се определя въз основа на публикации, направени чрез WhitePress. Тук можете да въведете минималната стойност.
  • „Дължина на публикацията“ - това избира индикатора за минимална дължина на публикацията. Този параметър се основава на данни от издатели.
  • „Промоция във FB“ - този филтър ви позволява да изберете сайтове, които имат поне една оферта с промоция на статии във Facebook.
  • „Няма многотематични портали“ - много портали се занимават с широк кръг теми. Кликнете върху този бутон, за да се покаже списък само на специализирани сайтове.
  • „Целева група“ - този филтър стеснява списъка със сайтове до тези, чиято целева група са например жени, жители на средни градове или бизнесмени. Тези данни се въвеждат от редакторите на WhitePress.
  • „Съдържание на издателя“ - това показва сайтове, които имат поне една оферта, където посочената цена включва текст, предоставен от издателя.
  • „Моята последна публикация“ - този филтър ви позволява да избирате сайтове, на които никога не сте публикували нищо за даден проект, или на които последната публикация е била преди 6, 12 или 18 месеца.
  • „Любими“ - всеки сайт може да бъде маркиран като любим. Списъкът с любими портали е общ за всички проекти на даден издател.
  • „Препоръчано от редактора“ - това показва портали и блогове, които имат добра промоция (например на началната страница) и в същото време атрактивна цена.
  • „Не се изискват снимки“ - този филтър избира портали, които не изискват добавяне на снимка към артикул.
  • „Съдържателни снимки“ - тук можете да определите броя на снимките, разрешени в статия, от 1 до 5 или над 5.
  • „HTPPS“ - порталите с реализиран протокол https са по-надеждни. Такива протоколи се използват от напр. най-големите полски хоризонтални обекти.
  • „Минимален поверителен поток“ - тази опция филтрира сайтове, които имат стойност за този индикатор по-висока от определената (индикаторът приема стойности от 1 до 100).
  • „Минимален поток на цитиране“ - тази опция филтрира сайтове, които имат стойност за този индикатор по-висока от определената (индикатор 1-100, дефиниран от MOZ).
  • „Минимална оценка на домейн“ - тази опция филтрира сайтове, които имат стойност за този индикатор по-висока от определената.
  • „Минимална оценка на страница“ - тази опция филтрира сайтове, които имат стойност за този индикатор по-висока от определената.

Заслужава да се отбележи, че сайтовете могат да бъдат сортирани по датата на добавяне (с най-новата в горната част), по избрани SEM / SEO показатели, по популярност или по цена.

Популярност въз основа на историята на публикуването

От самото начало WhitePress позволява добавяне на проследяващ код към публикации. Този код ви позволява да отчитате броя на уникалните прегледи, както и общите изгледи за всяка публикувана статия. По-голямата част от издателите позволяват използването на този код, докато някои рекламодатели изискват той да бъде инсталиран.

Въз основа на историята на публикуването WhitePress е в състояние да направи оценка
ефективността на офертата на всеки издател
Това е ценна и уникална информация за рекламодателите.

До всеки портал в списъка на издателите, в графата ПРОСЛЕДЯВАНЕ НА ТРАФИК можете да видите звезди:

Интересното е, че даден портал може да има много оферти. В този случай средната популярност на публикациите е различна за всяка оферта. По-долу е показан примерен прозорец с изглед към звездите за портал с няколко оферти:

Горният пример е особено интересен, тъй като съдържа примери за следното:

  • оферти без публикуване (само сиви звезди)
  • оферти със средна популярност - в случая „база данни на фирми с консултантски услуги“
  • оферти както по-горе, но с допълнителна промоция във Facebook (можете да видите, че тази промоция е ефективна)
  • оферти с промоция на началната страница (този вид промоция също има забележим ефект)

Кодът за проследяване на статистически данни, разработен от WhitePress, е безплатен за рекламодателии е лесен за използване от издателите.

Системата на статистиката предоставя много ценна информация. В панела на рекламодателя и издателя до публикувана статия е иконата „Статистика“. Когато щракнете върху него, виждате статистиката, разделена на секции. Ето някои от тях:

  • обща информация - тук виждате връзка към статията и разходите за нейното производство и публикуване.
  • уникални изгледи и посещения, разделени на „трафик“ и мобилен трафик. Внимание: отляво системата показва броя на всички регистрирани изгледи и посещения, включително тези от преди системата да започне да изчислява по-подробна информация.

  • графика за преглед на статията във времето - с възможност за събиране и промяна на събирането на данни (ежедневно, седмично или месечно)

Почасова графика – раздел с посещенията според времето от деня

Списък на страните, от които идва трафикът, заедно с езика на браузъра

 

разделение на трафика на „десктоп“ и „мобилен“, разделен в зависимост от операционната система и браузъра

най-популярните източници на трафик - това са източници на трафик (URL адреси), разделени по домейн, с възможност за преглед на по-подробно разделение в рамките на домейн

В заключение - статистическият модул WhitePress ви позволява да анализирате офертата на всеки издател по отношение на популярността на публикацията. Статистиката е защитена от злоупотреба (закупуване на трафик) и е достъпна за повечето портали.

Оценка на редактора на WhitePress на съдържанието и техническото качество

Всеки портал и блог, налични в платформата, са внимателно разгледани от редакторите на WhitePress. През 2016 г. въведохме съдържанието и техническата оценка. Те ни позволяват да изключим портали с ниско качество и да се съсредоточим върху сайтове, които имат достатъчно високи технически оценки и оценки на съдържанието. Целият процес на проверка отне 5 дълги месеца и над 1500 работни часа. Всички нови сайтове се анализират, тъй като се появяват.

Таблицата по-долу показва факторите, взети под внимание за оценките, издадени от нашите редактори:

Защо са важни оценките? Тъй като те са проектирани да избират сайтове, които са истински, активни и се грижат от пускането на сайтове или портали, които не са актуализирани.

Достигане до голяма аудитория в подходящата целева група - как да изберем портал и оферта

Когато знаете по-точно целта на дадена публикация, първите стъпки трябва да бъдат да излезете с идея за съдържанието и да дефинирате целевата група. Това не е толкова лесно, колкото изглежда. Компания с национален обхват, произвеждайки напр. консерватории, може да не избере най-големите сгради или архитектурни портали. Ако считат за оправдано, те могат да избират местни градски сайтове, които са много популярни и са сравнително евтини.

Да имате идея за интересно съдържание и да изберете подходящата целева група
са ключови за постигането на вашите цели.

Ако имате определена целева група, струва си да стесните групата сайтове до избраната от вас тема. По-горе обсъдихме основни и усъвършенствани филтри, които могат да се използват. Една от възможностите, която си струва да се използва, е „Без многотематични портали“. Когато започнете, можете също да изключите сайтове, които са твърде малки или твърде скъпи (налични са и филтри за това).

Не сте в състояние да предвидите колко хора ще видят вашата публикация (освен ако, разбира се, купувате публикация с гарантиран трафик). Налични са обаче много данни, които могат да ви помогнат да избегнете лош избор. Ето 4-те стъпки към успеха:

  1. Изберете сайтове, които имат висока техническа и съдържателна оценка. Това обикновено е доказателство, че това са сайтове, които се грижат и са актуални. Големият трафик за нови публикации изисква потребители и те ще разглеждат началната страница само ако сайтът се добавя и развива редовно. Много сайтове разполагат с добра обща статистика, но с ниска степен на гледане на нови статии само защото са добре позиционирани.
  2. Изберете сайт, който позволява проследяване на трафика, особено ако са налични общите статистически данни (звездите). След това можете да имате определени очаквания и прогнози относно зрителската аудитория. Не забравяйте обаче, че много зависи от избраната от вас тема, основната снимка, както и от други фактори.
  3. Изберете правилната оферта! По-голямата част от добрите сайтове имат много оферти за публикуване. Някои имат промоции в каналите за социални медии, други на началната страница. Ако разчитате на популярността на вашата статия, е по-добре да доплатите за публикуване и да изберете оферта, която включва промоция. Прочетете внимателно описанието на офертата.
  4. Внимателно прегледайте сайта отново. Задайте си въпроса: „Това наистина ли е добро място за вашето съдържание?“

„Искам престижна публикация, която много хора ще видят“

Как можете да намерите престижен портал? Преди всичко трябва да имате достъп до PREMIUM услуги. Ако списъкът на сайтовете не включва най-големите  портали, попитайте екипа за достъп до тях. Тези данни са достъпни за фирми, които вече активно си сътрудничат с WhitePress.

Когато търсите място за нашата публикация, можете да базирате нашето решение на цената (за съжаление това са по-скъпите сайтове) и оценката на съдържанието. Както винаги, си струва да използвате опциите за разширено търсене, налични на платформата.

Когато откриете сайт, след това сте изправени пред следващото решение - кое предложение да изберете. По-долу са дадени някои примери за оферти от един от най-популярните сайтове за интериорен дизайн.

 

Както можете да видите, има много различни опции, които варират по отношение на цената до 2 пъти!

Но има причина за това. Първата оферта е за публикация, чиято зрителска стойност е символична, докато под „ПРОЧЕТЕТЕ ПОВЕЧЕ“ за най-скъпата има по-широко описание:

Статията се популяризира 7 дни на началната страница

Статията се популяризира в продължение на 30 дни на началната страница

Статията се популяризира във Facebook и Twitter

Не знаете, разбира се, каква ще бъде последната ви зрителска позиция. Издателят предоставя кодовете на Google Analytics, така че нямате достъп до историята на зрителската аудитория. В този случай обаче изглежда, че си струва да поемете риск и да купите по-скъпата опция.

Понякога си струва да изберете най-евтината оферта и да настроите платена промоция без участието на издателя. Тази опция е възможна в модула WhitePress „Промоция на статии“.Много издателства обаче предлагат промоции, които гарантират много добър CPM.

Заслужава си да търсите изгодни оферти. Като използвате филтъра „SUPER CM оферта“ и внимателно прочетете описанията на офертите, можете да намерите промоции от издатели, които:

  • гарантират висок трафик (дори до 10 000 UU)
  • популяризиране на статии в социалните медии (популярни акаунти във FB и Twitter)
  • имат блогове и са инфлуенсъри

„Искам да укрепя сайта си в Google“

Ето, има една много проста рецепта за успех. Вижте описанието как е избран портала, целта на който е да достигне до голяма група подходящи читатели.

Просто не забравяйте за връзка към вашата страница. И сте готови.

Добрият линк е този, на който хората кликват. Не мислете за SEO - помислете за читателите.

Ако обаче искате да използвате пряк път и да поемете риск, следвайте 6-те съвета по-долу относно избора на портал и блогове, където можете да публикувате dofollow връзка към вашия сайт:

  1. Приемайте само високи минимални оценки за съдържание и техническо качество. Особено за съдържание.
  2. Сортирайте сайтовете според TrustFlow.
  3. Няма нищо лошо в публикуването на няколко статии на един и същи сайт.
  4. Публикувайте висококачествено съдържание, избягвайте EML и свързвайте различни страници - не само вашите собствени.
  5. Обърнете внимание на вътрешните връзки в сайта, който сте избрали.
  6. Използвайте филтъра „Привлекателна цена“.
Твоите коментари (0)
Редакторите на WhitePress си запазват правото да премахват коментари, обидни за други хора, които съдържат вулгарни думи или не са свързани с темата.
Администраторът на личните данни е WhitePress sp.z o.o. със седалище бул. Ситняково 23 ет.6, вашите лични данни се обработват за маркетинговата цел на WhitePress sp.z o.o. и субекти, заинтересовани от маркетинг на свои стоки или услуги. Маркетингова цел на WhitePress sp.z o.o. Той включва търговска информация за конференции и обучения, свързани със съдържание, публикувана в раздела База знания.

Правното основание за обработването на личните ви данни е легитимната цел, преследвана от Администратора и неговите партньори (член 6, параграф 1, буква е от GDPR).

Потребителите имат следните права: правото да поискат достъп до своите данни, правото да ги поправят, правото на изтриване на данни, правото на ограничаване на обработката и правото на прехвърляне на данни. Можете да намерите повече информация за обработката на вашите лични данни, включително вашите права, в нашата политика за поверителност.
Прочетете всичко
  • Все още няма коментари за тази статия.
Администраторът на личните данни е WhitePress sp.z o.o. със седалище бул. Ситняково 23 ет.6, вашите лични данни се обработват за маркетинговата цел на WhitePress sp.z o.o. и субекти, заинтересовани от маркетинг на свои стоки или услуги. Маркетингова цел на WhitePress sp.z o.o. Той включва търговска информация за конференции и обучения, свързани със съдържание, публикувана в раздела База знания.

Правното основание за обработването на личните ви данни е легитимната цел, преследвана от Администратора и неговите партньори (член 6, параграф 1, буква е от GDPR).

Потребителите имат следните права: правото да поискат достъп до своите данни, правото да ги поправят, правото на изтриване на данни, правото на ограничаване на обработката и правото на прехвърляне на данни. Можете да намерите повече информация за обработката на вашите лични данни, включително вашите права, в нашата политика за поверителност.
Czytaj całość
Препоръчани публикации