5 примера за ефективна местна маркетингова кампания

Бумът на интернет маркетинга все още присъства в рекламния бизнес. Многобройни предприемачи трябваше да се запознаят с новия начин на популяризиране и да го разберат. Страницата във Facebook, AdWords, банерните реклами, SEO или рекламата са някои от примерите за нов маркетинг. Това от своя страна доведе до огромно количество реклама в интернет - бяхме погребани в огромни дисплеи, изскачащи прозорци, които предизвикаха дразненето на потребителите да достигне критична точка.
Започнете да изкарвате пари днес.
Запишете се безплатно

Изскачащият излишък и рекламното преливане са добре известни на всеки интернет потребител. Известно време беше аналог на телевизията, която правеше по-дълги и по-чести търговски паузи. Потребителите „избягаха“ от телевизора и избраха интернет, но бяха разочаровани да намерят подобни стратегии тук. Клиентът се разглежда като цел за все повече и повече реклами. Ето защо повечето потребители инсталираха AdBlock или друг софтуер, за да се защитят от претоварване на пазара.

Моментът, в който се появява местната реклама

Заявяването, че местната реклама се е превърнала в лек за горепосочените проблеми, би било прекалено опростяване. Родният маркетинг не разчита на скриване на реклама в съдържание по начин, който заблуждава публиката. За да разберем какво е местна реклама и защо е толкова ефективна, трябва да обясним как работи и защо е от полза, както за публиката, така и за издателя.

Локалната реклама започна да се разраства след 2010 г. и веднага се забеляза, че е различна от стандартната дисплейна реклама. Тя се роди от представата за така наречената „банерна слепота“ - за дълго време потребителите на интернет блокираха всичко, което изглеждаше малко като реклама, дори когато представяше съдържание по по-обективен начин.

Две думи, многобройни определения

Много хора не разбират напълно какво е местна реклама, тъй като тя често се определя по различен начин от различни експерти и най-добрият начин да се обясни е чрез примери. По този начин, вместо определението на „естествена реклама“ в речника на Оксфорд, трябва да изброим какво може да се превърне в такава форма на маркетинг:

  • рекламна (спонсорирана статия),
  • Маркетинг на съдържание,
  • Спонсорирана публикация във Facebook или друго съдържание в социалните мрежи,
  • Ненатрапчив образ, история с новини,
  • Видео съдържание,
  • текст в печатни носители,
  • Продуктово позициониране.

Маркетингът с използването на горните примери трябва да има едно общо нещо, независимо от избрания рекламен метод - рекламата не може да е дразнеща. Разбира се, "дразненето" е много субективно нещо, поради което някои противници на местната реклама го наричат ​​измама. Произхожда от прост факт - създателят на реклама трябва да бъде умен, сръчен и интуитивен, за да разработи ефективно родно рекламно съдържание. От една страна, имате продукт или услуга, за да пуснете на пазара, от друга, трябва да спазвате стандартите и журналистическата етика. Независимо от това всичко завършва със съдържание, което трябва да бъде превъзходно (което винаги е така). Това се потвърждава от най-успешните местни реклами.

1.Офлайн местна реклама. Въпреки че локалният маркетинг се появява по-често в интернет, той е много по-старо изобретение (въпреки че интернет донесе този метод на известност). Може да се намери в класически печатни книги. Може да се види на снимката по-долу, където е вмъкната страница точно преди последната глава на книга, а текстът, отпечатан върху нея, гласи: „Краят. „Ако пушите, статистически историята ви ще приключи с 15% преди да трябва.“...

Източник: линк

2. Ако попитахме, какво си спомняте от церемонията на Оскарите, вашият най-вероятен отговор би била тази снимка - известното селфи.

Спомняте си това, нали? Маркетинговият специалист смята Samsung за най-големия победител в гала явечерта за Оскарите през 2014 г. и той е чудесен пример за местна реклама. Знаменитости, които можем да видим на снимката, направиха снимката с помощта на Samsung Galaxy Note 3. Защо това е местна реклама? Снимката изглежда напълно естествено, но това беше кампания, планирана от корейската марка. Samsung плати 20 милиона щатски долара, за да се появи по време на Оскарите. В резултат на това получихме ... Планирана спонтанност?

Източник: линк

3. Полските интернет медии също използваха местна реклама по много умен начин. Популярният влиятелен уеб портал NaTemat.pl е един от най-големите привърженици на този вид реклама в мрежата. Той създаде своя собствена кампания. Главният й редактор Томаш Мачала просто описа как минава денят му. Идеята беше доста умна - ръководителят на портал за формиране на мнение показва на своите читатели какво прави и как се държи. Можем да прочетем за неговите брифинги или сутрешното кафе. Можем да го срещнем в по-частни ситуации: той разказва на публиката къде е учил, работил и как е бил повлиян от полската столица, Варшава. Просто, нали? Е, под цялото съдържание имаше скрито послание - целият текст беше илюстриран със снимките, на които Томаш беше облечен в дънки на Леви.

Източник: линк

Черешката на тортата за кампанията е, че читателите бяха информирани, че главният редактор „носи копчето на Levi 501 с прави крака и се комбинира със сиво яке и раирана риза. Подгънатите панталони се хармонизират с високи обувки. Това облекло перфектно съчетава елегантност и непринуден стил, създавайки един много умен стил на обличане.. "

4. Представете си следната ситуация - посещавате уебсайта на Ryanair, за да закупите билети за полет. Имате акаунт там, така че всичко, което трябва да направите, е да влезете и да въведете добре познатия код на captcha, който е предназначен да разграничава хората от спам ботове. Но вместо някои случайни думи, вие имате задачата да напишете "MasterCard".

Това е още един чудесен пример за местна реклама и алтернатива на стандартен рекламен банер, изскачащ на уебсайт. Рекламата не е натрапчива, тя е свързана със сайта, на който се показва и отговаря на нуждите на клиента, който така или иначе ще плати за полета, така че MasterCard пасва идеално.

 

5. Винаги, когато видите някакво продуктово позициониране, веднага го забелязвате и го разпознавате като реклама. И сте прави. Освен това, позиционирането на продукти може да се счита за форма на местна реклама. Просто погледнете снимката, направена по време на американския X-Factor.

Източник: линк

Продуктовото позициониране доказва, че този вид маркетинг е по-ефективен от агресивната промотиране. Бихте ли предпочели да видите 30-секундна реклама с Дядо Коледа в камион или да слушате журито, което отпива ледено студена кока?

Местната реклама е решение за днес и утре

Локалният маркетинг ни следи от години и ще продължи да го прави, докато потенциалът му не остане незабелязан. Много маркетингови експерти виждат необходимостта от промяна в рекламата от нагло, инвазивна реклама към по-естествения начин на комуникация, при който посланието се консумира с цялото съдържание. Сигурно е, че местната реклама е бъдещето и тя е най-популярната форма на маркетинг в САЩ.

Заключение

Локалната реклама често се появява като част от по-голямо съдържание. Имайте това предвид, особено защото кампаниите с банери се появяват само за няколко седмици, докато естественото съдържание може да остане в интернет завинаги.

Твоите коментари (0)
Редакторите на WhitePress си запазват правото да премахват коментари, обидни за други хора, които съдържат вулгарни думи или не са свързани с темата.
Администраторът на личните данни е WhitePress sp.z o.o. със седалище бул. Ситняково 23 ет.6, вашите лични данни се обработват за маркетинговата цел на WhitePress sp.z o.o. и субекти, заинтересовани от маркетинг на свои стоки или услуги. Маркетингова цел на WhitePress sp.z o.o. Той включва търговска информация за конференции и обучения, свързани със съдържание, публикувана в раздела База знания.

Правното основание за обработването на личните ви данни е легитимната цел, преследвана от Администратора и неговите партньори (член 6, параграф 1, буква е от GDPR).

Потребителите имат следните права: правото да поискат достъп до своите данни, правото да ги поправят, правото на изтриване на данни, правото на ограничаване на обработката и правото на прехвърляне на данни. Можете да намерите повече информация за обработката на вашите лични данни, включително вашите права, в нашата политика за поверителност.
Прочетете всичко
  • Все още няма коментари за тази статия.
Администраторът на личните данни е WhitePress sp.z o.o. със седалище бул. Ситняково 23 ет.6, вашите лични данни се обработват за маркетинговата цел на WhitePress sp.z o.o. и субекти, заинтересовани от маркетинг на свои стоки или услуги. Маркетингова цел на WhitePress sp.z o.o. Той включва търговска информация за конференции и обучения, свързани със съдържание, публикувана в раздела База знания.

Правното основание за обработването на личните ви данни е легитимната цел, преследвана от Администратора и неговите партньори (член 6, параграф 1, буква е от GDPR).

Потребителите имат следните права: правото да поискат достъп до своите данни, правото да ги поправят, правото на изтриване на данни, правото на ограничаване на обработката и правото на прехвърляне на данни. Можете да намерите повече информация за обработката на вашите лични данни, включително вашите права, в нашата политика за поверителност.
Czytaj całość
Препоръчани публикации