Местно SEO - как да се справим с него?

Автосервиз, фризьорски салон, масажен салон, ресторант - когато търсите всички тези места, вие се стремите към компромиса между разстоянието, цената и качеството на обслужване. Преди няколко години Google създаде специален алгоритъм, който предлага местата, които са близо до вас и в същото време те се препоръчват от други потребители. Какво трябва да направите, за да бъдете видими в резултатите от търсенето на местни ключови фрази? Как изглежда местното SEO?
Започнете да изкарвате пари днес.
Запишете се безплатно

Как работи?

Някои от вас може би вече са забелязали, че търсачката е в състояние да намери града в близост до вас. За да видите това, просто кликнете върху бутона „инструменти за търсене“ и ще видите града, в който Google ви намира.

Google правилно е намерил потребителя

Ще получите различни резултати, които зависят от местоположението на потребителя или повечето фрази, класифицирани като местни от търсачката. Например, тук има три различни резултати за „автосервиз“, търсени на три различни места.

Резулатати за автосервиз търсени в Лондон

Резултати за автосервиз търсени в Ливърпул

Резултати за автосервиз търсени в Манчестър

Този механизъм работи за имена на квартали и дори за отделни имена на улици

Резултати за автосервиз търсени в Лейтън Лондон

Резултати за автосервиз търсени в Падингтън Лондон

Резултати за автосервиз търсени в Батърсий Лондон

Без съмнение, този механизъм може да бъде много удобен, тъй като не е нужно сами да въвеждате местоположението, тъй като това може да изисква повече работа, отколкото си струва. Ето някои други фрази, които ще показват локални резултати:

  • механик
  • фризьорски салон
  • детска градина
  • ресторант
  • басейн
  • библиотека
  • нощен клуб
  • кръчма

Защо си струва да бъдете видими в резултатите от местното търсене?

За да ви дадем стимул да работите върху видимостта на вашето местно търсене, ще ви дадем няколко статистически данни, които да прочетете. Изследвания относно поведението на потребителите, когато става дума за търсене в местна услуга, показват, че:

  • 78% от потребителите, които са търсили местна услуга, са я използвали по-късно
  • 88% от потребителите на смартфони и 84% от потребителите на таблети търсят местни услуги
  • 56% от пътуващите са търсили местни услуги по време на пътуването си

 

  • Кои са най-търсените местни фрази?

Потребителите на десктоп и лаптоп търсят:

  • 24% - ресторанти
  • 23% - магазини
  • 21% - услуги
  • 11% - здраве и фитнес
  • 13% - забавление
  • 4% - пътуване
  • 3% - финансови услуги

Търсенията от смартфон изглеждат малко по-различно:

  • 30% - ресторанти
  • 28% - магазини
  • 21% - услуги
  • 4% - здраве
  • 5% - забавление
  • 8% - пътуване
  • 4% - финансови услуги

Източници на горните статистически данни:

  • линк1
  • линк2
  • Какво е решаващо в местното SEO и как да го постигнем?

Локалната оптимизация за търсачки не се различава съществено от традиционната SEO. Най-основните принципи за оптимизация на страниците и правилата на входящите връзки все още се прилагат. Но има някои фактори и техники, които са специфични за местното SEO. Ще ги опишем накратко и ще ви дадем няколко подсказки, за да можете да подобрите своя SEO за локални търсения.

Страницата на Google My Business

Услугата Google My Business се използва за създаване на визитка за местни компании. Ако свържете такава карта с уебсайта си, имате по-голям шанс да се покажете в местните резултати от търсенето (включително вашия телефон и адрес). Създаването на бизнес профил в Google My Business е доста просто. За да добавите бизнеса си, трябва да имате акаунт в Gmail. Вие сте само на няколко крачки от създаването на собствена бизнес страница:

1.Когато влезете с помощта на своите идентификационни данни на https://business.google.com/, изберете опцията „Добавяне на вашия бизнес в Google“.

2. Посочете името на вашата компания. Ако данните за контакт бяха представени по-рано в мрежата, ще видите адреса и телефонния номер, които трябва да потвърдите или промените. Ако няма данни, трябва да го въведете.

3.Избирате правилната категория на компанията

4.В следващата стъпка може да добавите вашия бизнес към Гугъл Мапс

5.Сега може да включите адреса на вашата компания и да изберете местоположението на картата

6.Следващаат стъпка е въпроса: „Обслужвате ли клиенти извън това местоположение?“

7. Сега може да включите телефонен номер. Ако имате уебсайт, можете да напишете www адрес, ако не, можете да създадете безплатен уебсайт в Google My Business.

8. За да направите визитката видима, вие трябва да потвърдите адреса с помощта на кратък код, който Google ще изпрати на посочения от вас адрес.

9. Докато чакате кода за потвърждение на адреса, може да искате да редактирате вашата бизнес страница. Следното изброява информацията, за която първо трябва да се обърне внимание:

  • Категории - добавете всичко, което отговаря на вашия бизнес профил
  • Часове - работно време; решаваща информация за интернет потребителите
  • About - Кратко описание на вашите услуги

Подробната информация за вашата компания, включена в профила на My Business, оказва положително влияние върху местното SEO.

Положителни оценки

Когато добавите и потвърдите бизнеса си в Google, други потребители могат да оценят вашата компания. Средната оценка и броят на гласовете могат да се видят точно от резултатите от търсенето. Оценяването на бизнеса е много лесно - просто трябва да кликнете върху връзката от дясната страна на звездите. Добре е да поговорите с клиентите си за оставяне на рейтинг за вашия бизнес. Малка отстъпка за тяхното мнение винаги е добра идея.

Резултати от търсенето със средна оценка и брой мнения

Подробен изглед на рейтинг и мнения

Точни данни за контакт

Местното SEO също може да бъде подобрено чрез включване на едни и същи данни за контакт на всяко място в интернет (име, адрес и телефонен номер). Ако информацията изглежда същата, търсачката ще я счита за жизнеспособна. По този начин, ако промените някоя от информацията за контакт, трябва да се уверите, че тя е коригирана навсякъде.

Данни за връзка на други страници

Колкото повече места публикуват вашата информация за контакт, толкова по-добра ще бъде общата ви SEO оценка. Разбира се, това не означава, че трябва да създавате страници само за тази цел и да спамите интернет с вашия адрес. Просто трябва да сте сигурни, че бизнес каталозите и директории имат вашия адрес, телефонен номер и URL на уебсайта. Ето няколко добри директории, които да използвате:

 

Правилна оптимизация на място

Местното SEO се управлява от същите правила като стандартната оптимизация. Когато се стремите към локални търсения, трябва да се съсредоточите върху:

  • Име на град, поставено в H1 заглавия
  • Име на град, включено в съдържанието
  • Пълен адрес и телефонен номер на уебсайта, за предпочитане маркирани със специални маркери на схеми (инструкции: https://developers.google.com/structured-data/customize/contact-points)

 

Внимавайте за местните връзки

Местното SEO също изисква добри връзки, за да бъде ефективно. Когато желаете да бъдете видими при търсенията в местно пространство, трябва да съберете някои връзки от местни сайтове (т.е. местни информационни услуги, официалния уебсайт на града, туристически справочник за вашия град и т.н.) Например, ако в Des Moines имате алея за боулинг, може да искате да работите върху свързването на страницата си от такива сайтове като:

Получаването на връзка обикновено включва изпращане на имейл и питане на собственика на уебсайта за него.

Автор: Karol Soja

Твоите коментари (0)
Редакторите на WhitePress си запазват правото да премахват коментари, обидни за други хора, които съдържат вулгарни думи или не са свързани с темата.
Администраторът на личните данни е WhitePress sp.z o.o. със седалище бул. Ситняково 23 ет.6, вашите лични данни се обработват за маркетинговата цел на WhitePress sp.z o.o. и субекти, заинтересовани от маркетинг на свои стоки или услуги. Маркетингова цел на WhitePress sp.z o.o. Той включва търговска информация за конференции и обучения, свързани със съдържание, публикувана в раздела База знания.

Правното основание за обработването на личните ви данни е легитимната цел, преследвана от Администратора и неговите партньори (член 6, параграф 1, буква е от GDPR).

Потребителите имат следните права: правото да поискат достъп до своите данни, правото да ги поправят, правото на изтриване на данни, правото на ограничаване на обработката и правото на прехвърляне на данни. Можете да намерите повече информация за обработката на вашите лични данни, включително вашите права, в нашата политика за поверителност.
Прочетете всичко
  • Все още няма коментари за тази статия.
Администраторът на личните данни е WhitePress sp.z o.o. със седалище бул. Ситняково 23 ет.6, вашите лични данни се обработват за маркетинговата цел на WhitePress sp.z o.o. и субекти, заинтересовани от маркетинг на свои стоки или услуги. Маркетингова цел на WhitePress sp.z o.o. Той включва търговска информация за конференции и обучения, свързани със съдържание, публикувана в раздела База знания.

Правното основание за обработването на личните ви данни е легитимната цел, преследвана от Администратора и неговите партньори (член 6, параграф 1, буква е от GDPR).

Потребителите имат следните права: правото да поискат достъп до своите данни, правото да ги поправят, правото на изтриване на данни, правото на ограничаване на обработката и правото на прехвърляне на данни. Можете да намерите повече информация за обработката на вашите лични данни, включително вашите права, в нашата политика за поверителност.
Czytaj całość
Препоръчани публикации