10 причини да създадете блог за компанията ви

Блог за компанията е една много популярна форма на инбаунд маркетинг. Той позволява на нови маркетинг решения да бъдат използвани и е много по-добра идея от банери, платени публикации или CPC кампании. Този вид маркетинг е чудесен начин да се популяризират вашите продукти и услуги. Ако имате предприятие или някакво начинание, трябва да направите блог за него. Тук ще видите 10 причини защо да го направите!
Започнете да изкарвате пари днес.
Запишете се безплатно

1. Блогът е място където клиентът се свързва с бранда

Много клиенти решават да закупят нещо, благодарение на информацията, която са получили в интернет. Блогът е перфектно място за достигане на желаната аудитория и за показване на ценностите на бранда. Добре написан блог е не само източник на информация, но може да помогне на клиента с правенето на решение и да го убеди него или нея да използва вашата услуга или продукт по начин, който е доста различен от обикновената реклама. Блогът дава на клиентите ви знание и предлага решения на проблемите, които могат да възникнат.

2. Блогът помага за изграждането на дългоопашати фрази и за подобряване на вашия СЕО потенциал

Търсачките препочитат да показяат блог постовете, особено ако те са рекламирани на главната страница. Благодарение на блог статиите вие лесно може да изграждате дългоопашати фрази – заявки за потребителите на търсачките, които са по-детайлни от обичайните ключови думи. „Ефективно хапче за диета за жени “ или „най-евтината застраховка за Форд Мондео“ са добри примери за дългоопашати фрази. Всяка пазарна ниша има своя списък от фрази, някои от които дълги с огромен потенциал, за да не бъдат игнорирани. Добре оптимизирана база от статии ви позволява да създавате голям брой от ключови фрази за търсения на дългоопашати фрази.

3. Блогът може да бъде използван за изграждане на линкове

Създаването на ново и вдъхновяващо съдържание, което е полезно за потребителите, отговаря на техните въпроси и се сблъсква с техните нужди е чудесен инструмент за изграждането на висококачествени линкове. Потенциалният клиент с удоволствие ще споделя добро съдържание в техните собствени блогове или в социалните си мрежи. Линковете придобити по този начин не само правят статията по-силна – те могат да подпомогне целия уебсайт. Освен това, блог статиите са доста харесвани в сферата на социалните мрежи.

4. Гугъл харесва свежо съдържание

Няма много за обсъждане – Гугъл рекламира новото и уникално съдържание. Той също дава по-горно място на страниците, които са подобрявани и редактирани всекидневно, в сравнение с тези, които съдържат все една и съща стара информация. Всеки блог пост е отделна подстраница и ако поствате статии постоянно, търсачката разпознава, че вашия сайт се уголемява и разширява, което може да доведе до по-добро позициониране.

5. Блоговете създават експерти

Създаването на имидж и умения са много важни аспекти от блоговете на компанията. Особено ако продавате продукт или услуга, която изисква експетно знание. Когато публикувате добри статии, добре продуцирани видеа или ако помагате на своите потребители давайки им решения на техните проблеми, вие може да бъдете считани за специалисти в тази сфера. Следователно, хората ще вярват на бранда ви повече, тъй като вие ще бъдете по-правдоподобни и уважавани.

6. Блоговете помагат да виждате услугите както го правят потребителите

Ако вашият блог има за цел да помогне на вашите клиенти, трябва да видите нещата от гледна точка на вашия читател. По този начин може да се запознаете по-добре със собствената си услуга, като научите за проблемите, които потребителите могат да имат с нея. Като такъв, можете да подобрите качеството на вашите услуги и да се съобразите с нуждите на клиентите си много по-добре.

7. Блогът е основата за кампаниите за маркетинг на съдържанието

Ако пишете фирмен блог, имате едно от най-добрите места за рекламиране на вашите услуги. Добре написана статия, подкрепена от добра реклама, може да привлече нови клиенти. В допълнение, статиите в блога могат да се използват за изграждане на клиентска база. Вдъхновяващ, уникален текст може да бъде използван за подправяне на стандартни маркетингови дейности като бюлетини или публикуване в социални медии. Блогът може да предостави на клиентите си нещо повече от елементарна информация относно продукта - например, можете да покажете интересен нов начин за използване на услугата ви. Добре написаният блог е чудесен начин да разширите аудиторията си за бюлетини и обсега на социалните медии.

8. Блогът изгражда връзки и дава „глас“ на компанията ви

Постоянният фирмен блог е още едно решение за изграждане на отношения с клиенти. Това средство за комуникация ви дава възможност да представите продукта си по нов уникален начин. Постоянното създаване на съдържание също прави комуникацията по-лесна за поддържане. Читателите на блогове ще пишат коментари, ще питат за вашите проекти и ще реагират на сделките на вашата компания. По този начин можете свободно да отговаряте на техните въпроси, да обсъждате актуалните проблеми и да дадете на компанията си приятелско, човешко „лице“. Това е перфектна двупосочна комуникация и ако използвате някои от предложенията на вашите клиенти, можете не само да проверите отношението на потенциалния клиент, но и да получите някои знания за вашата компания от уникална гледна точка и да я подобрите, като слушате нуждите на вашия клиент. Освен това целевата аудитория може да опознае по-добре вашата компания, което от своя страна води до по-добри данни за продажбите. Клиентът е много по-стимулиран да избере продукт на компания, с която е запознат.

9. Блогът е чудесно решение за разказване на истории, за да се говори за историята на компанията

Разказването на истории се превърна в разпространена тема в маркетинговите среди и може да повлияе значително на брандовете. Блогът е чудесна платформа за разказване на история за вашата компания - можете да представите стратегическото послание, идея, уникална история на вашата марка или ценностите, които насърчавате. Ако покажете вашата компания по интересен начин, можете да сте сигурни, че то ще бъде запомнено. Разпознаването на марката е един от елементите, които влияят върху решенията за покупка.

10. Инвестирането на вашия маркетинг за блог е много ефективно

Изследване, направено от hubspot.com в САЩ, показва, че инвестициите в бюджета, покриващи блога на компанията и по-нататъшното му популяризиране, са един от най-добрите маркетингови стъпки. Блог за компанията е преди всичко комуникационна платформа за вас и вашите клиенти. Положителните аспекти са показани на изображението по-долу.

Факти и извод

Публикуването в блога на компанията ви дава възможност да използвате нови начини за комуникация с клиента. Бизнес блогът е чудесен метод за насърчаване и изграждане на отношения за B2B и B2C секторите. Добре разработената маркетингова кампания, базирана на блога на компанията, не само стимулира продажбите, но и разширява обхвата на вашата марка. Той също така позволява пълно използване на SEO и повишаване на ключовите фрази, избрани за вашия бизнес. Но трябва да имате предвид, че за да осигурите положително въздействие от блоговете, трябва да сте търпеливи, тъй като отнема известно време, за да видите пълния ефект. Трудът и доброто съдържание са основите на ефективната, дългосрочна маркетингова кампания.

Твоите коментари (0)
Редакторите на WhitePress си запазват правото да премахват коментари, обидни за други хора, които съдържат вулгарни думи или не са свързани с темата.
Администраторът на личните данни е WhitePress sp.z o.o. със седалище бул. Ситняково 23 ет.6, вашите лични данни се обработват за маркетинговата цел на WhitePress sp.z o.o. и субекти, заинтересовани от маркетинг на свои стоки или услуги. Маркетингова цел на WhitePress sp.z o.o. Той включва търговска информация за конференции и обучения, свързани със съдържание, публикувана в раздела База знания.

Правното основание за обработването на личните ви данни е легитимната цел, преследвана от Администратора и неговите партньори (член 6, параграф 1, буква е от GDPR).

Потребителите имат следните права: правото да поискат достъп до своите данни, правото да ги поправят, правото на изтриване на данни, правото на ограничаване на обработката и правото на прехвърляне на данни. Можете да намерите повече информация за обработката на вашите лични данни, включително вашите права, в нашата политика за поверителност.
Прочетете всичко
  • Все още няма коментари за тази статия.
Администраторът на личните данни е WhitePress sp.z o.o. със седалище бул. Ситняково 23 ет.6, вашите лични данни се обработват за маркетинговата цел на WhitePress sp.z o.o. и субекти, заинтересовани от маркетинг на свои стоки или услуги. Маркетингова цел на WhitePress sp.z o.o. Той включва търговска информация за конференции и обучения, свързани със съдържание, публикувана в раздела База знания.

Правното основание за обработването на личните ви данни е легитимната цел, преследвана от Администратора и неговите партньори (член 6, параграф 1, буква е от GDPR).

Потребителите имат следните права: правото да поискат достъп до своите данни, правото да ги поправят, правото на изтриване на данни, правото на ограничаване на обработката и правото на прехвърляне на данни. Можете да намерите повече информация за обработката на вашите лични данни, включително вашите права, в нашата политика за поверителност.
Czytaj całość
Препоръчани публикации