Избор на оферти с гарантиран трафик - как работи? (Въпроси и отговори за рекламодатели)

На платформата току-що се появи нова функция, от която издателите и рекламодателите ще се възползват. Това са оферти с гарантиран трафик, които освен ценната публикация на престижни уебсайтове, ще осигурят и достигане до подходящата целева група получатели. Защо си струва да избирате такива оферти и къде да ги намерите? Ние отговаряме на най-често задаваните въпроси на рекламодателите.
Започнете да изкарвате пари днес.
Запишете се безплатно

1. Как да намеря издатели с оферти за гарантиран трафик?

Просто е - в базата данни на порталите WhitePress® използвайте разширените филтри за търсене и поставете отметка в квадратчето „Оферти с гарантиран трафик“. След това щракнете върху бутона „Търсене“ отдолу и само сайтовете, които отговарят на горното условие, ще се появят в списъка.

Ако искате да добавите колона с гарантирана информация за трафика към изгледа на порталите по подразбиране, редактирайте списъка с колони, както е показано на снимката по-долу.

2. Защо си струва да избирате оферти с гарантиран трафик?


Независимо дали провеждате маркетинг на съдържание или PR дейности, искате да достигнете до възможно най-много хора, представляващи Вашата целева група. Тематичното публикуване Ви позволява да стесните аудиторията си до група, интересуваща се от дадена тема, но броят на хората, които ще намерят Вашия уебсайт, и степента, в която той ще се превърне в продажби или потенциални клиенти, също зависи от подходящото популяризиране на съдържанието. Ако инвестирате в публикации на водещи уебсайтове, трябва да се уверите, че статията Ви е правилно изложена. Ето защо въведохме функцията за добавяне на оферти с гарантиран трафик. Ние го популяризираме усилено сред нашите издатели, а също така договаряме цени. Искаме възможно най-много портали да имат оферти, на първо място с атрактивна промоция и второ с добри цени.

3. Как да проверя дали издателят е изпълнил условията на офертата? Какво ще стане, ако издателят не успее да достави трафика?


Когато избират оферта с гарантиран трафик, рекламодателите виждат и информация за датата на завършване. Когато свърши, WhitePress® изисква от издателя да представи статистически данни, потвърждаващи действащата услуга. Приложен от издателя отчет се появява в панела на рекламодателя до определена статия. Ако издателят е свързал проследяващия код на WhitePress®, рекламодателят разполага с обширна и визуално представена статистика, която може да бъде изтеглена като PDF или XLS файл.

4. Как издателите придобиват трафик за своите статии?


Основните източници на привличане на трафик от издателите са: промоция в рамките на уебсайта (излагане на началната страница, в тематични раздели, тийзъри под други статии), канали в социалните медии, поща, индустриални групи. Издателите използват и платени източници за промоция (вкл. Facebook Ads, Google Ads).

5. Проверява ли WhitePress трафика на статии?


WhitePress® винаги е бил пазител на добрите практики за генериране на трафик върху публикации. Един от начините да се открият несъответствия в това отношение е да се анализират данните от проследяващия код на WhitePress®.

Той проверява, наред с всичко останало, източниците на трафик (препращащи). Изградихме и непрекъснато актуализираме база данни със системи, които се използват за автоматично „пробиване“ на трафика. Когато системата е в нашата база данни, трафикът в резултат от нея не се отчита или специално маркира за рекламодателя.

6. Търся оферта с гарантиран трафик, а издателят няма такава. Може ли да се създаде?


Специализираният ни отдел за доставчици и сервизи систематично договаря цени и разширява базата с нови портали. Ако искате допълнителна оферта от конкретен издател, моля, свържете се с нас по имейл на redakcja@whitepress.pl.

7. Функцията работи ли с версиите на всички езици?


Да, оферти с гарантиран трафик могат да добавят всички издатели, независимо от езика на портала.

 

Твоите коментари (0)
Редакторите на WhitePress си запазват правото да премахват коментари, обидни за други хора, които съдържат вулгарни думи или не са свързани с темата.
Администраторът на личните данни е WhitePress sp.z o.o. със седалище бул. Ситняково 23 ет.6, вашите лични данни се обработват за маркетинговата цел на WhitePress sp.z o.o. и субекти, заинтересовани от маркетинг на свои стоки или услуги. Маркетингова цел на WhitePress sp.z o.o. Той включва търговска информация за конференции и обучения, свързани със съдържание, публикувана в раздела База знания.

Правното основание за обработването на личните ви данни е легитимната цел, преследвана от Администратора и неговите партньори (член 6, параграф 1, буква е от GDPR).

Потребителите имат следните права: правото да поискат достъп до своите данни, правото да ги поправят, правото на изтриване на данни, правото на ограничаване на обработката и правото на прехвърляне на данни. Можете да намерите повече информация за обработката на вашите лични данни, включително вашите права, в нашата политика за поверителност.
Прочетете всичко
  • Все още няма коментари за тази статия.
Администраторът на личните данни е WhitePress sp.z o.o. със седалище бул. Ситняково 23 ет.6, вашите лични данни се обработват за маркетинговата цел на WhitePress sp.z o.o. и субекти, заинтересовани от маркетинг на свои стоки или услуги. Маркетингова цел на WhitePress sp.z o.o. Той включва търговска информация за конференции и обучения, свързани със съдържание, публикувана в раздела База знания.

Правното основание за обработването на личните ви данни е легитимната цел, преследвана от Администратора и неговите партньори (член 6, параграф 1, буква е от GDPR).

Потребителите имат следните права: правото да поискат достъп до своите данни, правото да ги поправят, правото на изтриване на данни, правото на ограничаване на обработката и правото на прехвърляне на данни. Можете да намерите повече информация за обработката на вашите лични данни, включително вашите права, в нашата политика за поверителност.
Czytaj całość
Препоръчани публикации