Маркетинг на съдържание, тоест стратегия, която се състои в привличане на клиенти чрез публикуване на полезно и много атрактивно съдържание чиято цел е да събуди интерес както на общата, така и на специфичната група получатели. Този метод на маркетинг се основава на едностранно рекламно послание, насочено към изграждане на стабилни и дългосрочни взаимоотношения, като включва както хора, които популяризират съдържанието, така и техните получатели.

Най-популярните форми на маркетинг на съдържание включват:

  • ръководства
  • спонсорирани статии
  • е-книги
  • експертни статии
  • видео
  • уебсеминари
  • инфоргафики

Задачата на маркетинга на съдържание, освен популяризиране на марки, е създаване на основа за изграждане на видимост в Google което "промотира" доброто съдържание. Освен това публикуването и популяризирането на популярни и висококачествени съдържателни каузи които потребителите естествено свързват доброто съдържание, което директно подобрява позицията на сайта в търсачката.

Блога на маркетинг на съдържанието е създаден от редакторите на WhitePress и хората, които си сътрудничат с нас . Той включва нашите лични мисли по темата за маркетинга на съдържанието.

Блогът е създаден за популяризиране идеята за маркетинг на съдържание и споделяме знанията си с нашите читатели. Искаме да ви покажем много аспекти, с които популярният маркетинг на съдържание е свързан.

В нашите публикации се опитваме да повдигнем много теми, пряко и косвено свързани с маркетинга на съдържанието, показвайки колко обширна е тази тема. Надяваме се да ви предоставим много ценни знания , които можете да използвате на практика.

Съветваме ви да четете нататък!

Маркетинг на съдържанието
Как да изберете портал WhitePress® и да постигнете целите си
Как да изберете портал WhitePress® и да постигнете целите си

Изборът на правилните места за публикуване на статиите е от решаващо значение, а постигането на желаното въздействие зависи пряко от вашите цели. Независимо дали става въпрос за повишаване на осведомеността за марката, увеличаване на трафика на уебсайта или генериране на потенциални клиенти, определянето на целевата ви аудитория и изборът на подходящи платформи са от ключово значение. И така, как да проверите качеството на порталите и да изберете подходящото предложение? Нека да проучим как да използваме WhitePress®, за да гарантираме, че вашите публикации ще достигнат пълния си потенциал.

AI detectors
Колко добри са детекторите за изкуствен интелект при класифициране на съдържание?

В свят, който все повече се управлява от изкуствен интелект, доколко надеждни са детекторите за съдържание, генерирано от изкуствен интелект? Потопете се в това изследване, докато демистифицираме тяхната функционалност, разкриваме парадоксите им и проверяваме внимателно тяхната точност. Готови ли сме да се доверим на тези AI пазители на автентичността?

ремаркетингът в Google Ads
Какво представлява ремаркетингът в Google Ads (стария Google AdWords)?

Независимо какъв вид продукт продавате, благодарение на системата Google Ads можете ефективно да напомняте на хората, които са видели Вашите продукти или услуги, за Вашата оферта. Ако искате да научите как да стартирате кампания в Google Ads и да настроите ефективно насочване - прочетете тази статия.

Как се въвеждат JavaScript кодове в статии?

Почти всеки клиент, който се занимава с електронни маркетингови дейности, независимо дали чрез агенция, очаква измерими резултати. За да отговорим на очакванията на нашите рекламодатели, ние даваме възможност да вмъкнем проследяващи код в публикуваните им статии. Следващите съвети ще помогнат на администраторите на уебсайтове лесно да се справят с този код.

Как да се измери ефективността на маркетинга на съдържание

Маркетингът на съдържание придоби голяма популярност през последните години. Ако внимателно наблюдавате международните маркетингови тенденции, може да забележите, че има увеличение на презентациите, инфографиката и отчетите, показани по по-привлекателен начин, и от своя страна тяхната ефективност също се усилва.

Контекст маркетинг - как да изведем маркетинга на съдържанието на следващото ниво

„Съдържанието е цар, но контекстът е Бог“ - това е едно от най-цитираните изречения на Гари Вайнерчук („Джаб, джаб, джаб, дясно кроше: Как да разкажем историята си в шумния социален свят“). Как да включим маркетингово съобщение в контекст? Не е лесно, особено ако знаем, че контекстният маркетинг няма нищо общо с контекстната реклама...

8 типа видеа, които можете да използвате във Вашата кампания за маркетинг чрез съдържание

Видеоклиповете са може би най-популярната форма на съдържание в интернет. Качването на клип в YouTube не е задължително да е маркетингова кампания. За да създадете успешна реклама в тази област трябва да знаете какви типове видео имате на Ваше разположение. По този начин можете да проектирате последователна и ефективна видео кампания за Вашата фирма.

10 съвета за ефективно сътрудничество с блогъри

Дълго време блогосферата беше отбягвана и пренебрегвана от много компании. Маркетинговите отдели се страхуваха да работят с инфлуенсъри, непредсказуеми автори, които трудно могат да бъдат проследени. Въпреки това, блогърите работиха усилено, за да спечелят доверие и доказаха, че съдържанието, което създават, може да се конкурира с традиционните медии. Те станаха професионални бизнес партньори и важен елемент от всяка маркетингова кампания. Но за да сте сигурни, че сътрудничеството върви добре и за двете страни, трябва да запомните няколко неща.

Човек към човек - нова ера в маркетинга?

Това може да е краят на скучните кампании, при които липсва човешки глас. Най-новите прогнози показват един преобладаващ мотив - най-близкото бъдеще ще принадлежи на маркетинговата комуникация с човек като главно лице. Забравете за B2B и B2C - започнете да работите на пазара на човека към човека.

10 причини да създадете блог за компанията ви

Блог за компанията е една много популярна форма на инбаунд маркетинг. Той позволява на нови маркетинг решения да бъдат използвани и е много по-добра идея от банери, платени публикации или CPC кампании. Този вид маркетинг е чудесен начин да се популяризират вашите продукти и услуги. Ако имате предприятие или някакво начинание, трябва да направите блог за него. Тук ще видите 10 причини защо да го направите!

5 примера за ефективна местна маркетингова кампания

Бумът на интернет маркетинга все още присъства в рекламния бизнес. Многобройни предприемачи трябваше да се запознаят с новия начин на популяризиране и да го разберат. Страницата във Facebook, AdWords, банерните реклами, SEO или рекламата са някои от примерите за нов маркетинг. Това от своя страна доведе до огромно количество реклама в интернет - бяхме погребани в огромни дисплеи, изскачащи прозорци, които предизвикаха дразненето на потребителите да достигне критична точка.

Как да изберeте портал от WhitePress® и да постигнете целите си

Логика и интуиция - това използват рекламодателите, когато избират място за публикуване на своите статии в WhitePress®. Или по-скоро това е, което те трябва да използват. Това обаче не винаги се случва - понякога се отдаваме на мързела и просто „преминаваме от А до Я“, не мислейки всъщност за целите си. Междувременно, програмистите и редакторите на WhitePress® работят здраво, за да предоставят уникални индикатори, исторически данни, графики и оценки на качеството. И това е нещо, от което си струва да се възползвате!

Как да намалите степента на отпадане? Ефективни начини да я подобрите

Степента на отпадане не е нищо повече от дела на посещенията, по време на които конкретен човек посети дадена страница и след това напусне уебсайта. Както се оказва на практика, степента на отпадане може да създаде много объркване, особено за тези собственици на уебсайтове, които нямат пълни познания как да го тълкуват. Ето какво да знаете за индикатора на процента на отпадане и как да се борите с него.

Колко струва добър текст?
Колко струва един добър текст?

Заслужава си да инвестирате в добри текстове - това е според евангелието на маркетинга за съдържание. И това вече не е шега в свят, в който всеки следващ променлив алгоритъм на Google цели да идентифицира и насърчава добро качество в резултатите от търсенето. Добре написаните текстове, които потребителите смятат, че сизаслужава да прочетат, вече не са само въпрос на PR. Добре, вече знаете, че трябва да инвестирате в съдържание - но въпросът е колко? Колко всъщност струва един добър текст?

Безплатни инструменти за създаване на инфографика

Един от най-лесните начини за получаване на връзка е създаването на ангажиращо съдържание - нещо, което потребителите с удоволствие споделят с другите. Въпреки че това звучи като повторение на онова, което най-големият експерт по SEO - Мат Кътс - казва отново и отново: „Създайте качествено съдържание“, това в общи линии е вярно. Инфографика, за която говорим, се превърна в много популярно решение за SEO и маркетинг на съдържание.

Започнете да изкарвате пари днес.
Запишете се безплатно