RTB House, компания за иновации на MarTech, придобива 100% от акциите на WhitePress, водеща платформа за маркетинг на съдържание, която вече се радва на голяма популярност на вътрешния пазар. Този ход ще ускори и без това амбициозните чуждестранни планове за разширяване на WhitePress, тъй като RTB House поставя своя опит и подкрепа зад платформата.
Електронният PR е връзки с обществеността в Интернет. И именно Интернет промени най-много работата на PR специалистите. Сега всеки може да бъде подател на информация и мнения: както уважавано списание, така и участник в социална платформа. Не можете да подценявате никакви мнения - дори и тези, написани в частен блог. Ролята на PR агенциите и PR отделите е да създават послание от компанията, нейното разпространение и популяризиране, но и да отговарят на възникващите мнения.
Интернет дава възможност и на други технологии и скорост на предаване на информация. Прессъобщенията и експертното съдържание могат да бъдат достъпни за всеки в рамките на няколко минути след тяхното разработване. PR специалистите могат да използват много инструменти, които улесняват контакта с журналистите, улесняват разпространението на съдържание и увеличават обхвата им.
Ще публикуваме текстовете на много автори в нашия раздел - определено ще се опитаме да ги направим полезни и интересни!
Съветваме ви да четете нататък!