Анализът на входящите линкове, които се насочват към даден уебсайт, е една от най-основните дейности на всеки SEO специалист. Мониторингът на линкове ви позволява да следите трафика и развитието на сайта и да го сравнявате с действията на вашата конкуренция. Инструментите за анализ на линкове са много. Някои от тях постоянно се надграждат, докато други избледняват в неизвестност и са забравени. Нашият преглед ще опише инструментите, които са най-популярните и най-използваните инструменти сред SEO експертите и собствениците на уебсайтове.
SEO (Оптимизация за търсачки) означава оптимизация на уебсайт за търсачката Google. Разбира се, трябва да помислите и за потребителя и по-специално да си спомните за тях, докато оптимизирате сайта за Google. SEO дейностите са частта от дейностите, която е пряко свързана с уебсайта - нарича се Дейности на сайта (оптимизация). Най-важните фактори за оптимизация включват :
- ключови думи в заглавия маркер
- поставяне на ключови думи в текстове, които са на сайта,
- избор на оптимални заглавия (з1, з2, з3),
- правилно поставяне на вътрешни линкове в сайта,
- оптимизация на мета тагове, описание и alts,
- оптимизиране на времето за зареждане на сайта.
Позициониране (link building) на уебсайтове в търсачката на Google е набор от действия, които уеб администратор или агенция трябва да извършат, за да увеличат видимостта на сайта в Google. Позиционирането е насочено към т.нар. Дейности извън сайта т.е. изграждане на връзки към позициониран уебсайт. Качеството и броят на тези връзки влияят пряко върху видимостта на сайта в Google и това е най-важният фактор за класиране на алгоритъма на Google.
Съветваме ви да четете нататък!