Социалните медии са усвоили интернет комуникацията. В края на 2016 г. Facebook имаше 1,65 милиарда активни профила, което означава, че всеки 4-ти човек на Земята има акаунт. Не е чудно, че рекламата се е преместила от традиционните медии към Социалните медии .

Този раздел е ръководство за социалните медии. Тук ще намерите поредица от уроци, които ще ви помогнат да се ориентирате в света на социалните медии. Начинаещите ще намерят отговора на въпроса за основните функционалности на СМ, а напредналите потребители ще намерят информация как да използват СМ в маркетинга и рекламата.

Тук ще намерите и казус на рекламни кампании, както и преглед на възможностите, които социалната медия дават рекламодателите.

Съветваме ви да четете нататък!

Социална медия
ремаркетингът в Google Ads
Какво представлява ремаркетингът в Google Ads (стария Google AdWords)?

Независимо какъв вид продукт продавате, благодарение на системата Google Ads можете ефективно да напомняте на хората, които са видели Вашите продукти или услуги, за Вашата оферта. Ако искате да научите как да стартирате кампания в Google Ads и да настроите ефективно насочване - прочетете тази статия.

Избор на оферти с гарантиран трафик
Избор на оферти с гарантиран трафик - как работи? (Въпроси и отговори за рекламодатели)

На платформата току-що се появи нова функция, от която издателите и рекламодателите ще се възползват. Това са оферти с гарантиран трафик, които освен ценната публикация на престижни уебсайтове, ще осигурят и достигане до подходящата целева група получатели. Защо си струва да избирате такива оферти и къде да ги намерите? Ние отговаряме на най-често задаваните въпроси на рекламодателите.

Априлски новини в WhitePress
Априлски новини в WhitePress® - подобрения в платформата и стартиране на нови пазари!

Добавяме нови качествени параметри за сайтове и стартираме на нови пазари - Италия, Испания и Гърция. Какво означава това за рекламодателите? По-голям обхват от издатели и още по-прецизен избор на сайтове.

Facebook Pixel
Facebook Pixel - какво представлява и защо да го въведете на сайта си?

И ако използвате Facebook Pixel, ще получите повече вдъхновение от тези материали. Ако не познавате Pixel, сега е най-добрият момент да внедрите неговата функционалност на вашия уебсайт и в социалните мрежи.

8 типа видеа, които можете да използвате във Вашата кампания за маркетинг чрез съдържание

Видеоклиповете са може би най-популярната форма на съдържание в интернет. Качването на клип в YouTube не е задължително да е маркетингова кампания. За да създадете успешна реклама в тази област трябва да знаете какви типове видео имате на Ваше разположение. По този начин можете да проектирате последователна и ефективна видео кампания за Вашата фирма.

Стратегия или импровизация? Седем правила за постигане на видимост на марката във Facebook

Facebook е вашата визитна картичка и основно място за позициониране на услуги и продуктови индустрии както за малки, така и за световни марки. Всички компании желаят да постигнат успех, но това изисква комуникационна стратегия. Импровизацията по този въпрос е твърде рискована и може да попречи на усилията ви в дългосрочен план.

Човек към човек - нова ера в маркетинга?

Това може да е краят на скучните кампании, при които липсва човешки глас. Най-новите прогнози показват един преобладаващ мотив - най-близкото бъдеще ще принадлежи на маркетинговата комуникация с човек като главно лице. Забравете за B2B и B2C - започнете да работите на пазара на човека към човека.

Започнете да изкарвате пари днес.
Запишете се безплатно