Социалните медии са усвоили интернет комуникацията. В края на 2016 г. Facebook имаше 1,65 милиарда активни профила, което означава, че всеки 4-ти човек на Земята има акаунт. Не е чудно, че рекламата се е преместила от традиционните медии към Социалните медии .

Този раздел е ръководство за социалните медии. Тук ще намерите поредица от уроци, които ще ви помогнат да се ориентирате в света на социалните медии. Начинаещите ще намерят отговора на въпроса за основните функционалности на СМ, а напредналите потребители ще намерят информация как да използват СМ в маркетинга и рекламата.

Тук ще намерите и казус на рекламни кампании, както и преглед на възможностите, които социалната медия дават рекламодателите.

Съветваме ви да четете нататък!

Социална медия
Facebook Pixel - какво представлява и защо да го въведете на сайта си?

И ако използвате Facebook Pixel, ще получите повече вдъхновение от тези материали. Ако не познавате Pixel, сега е най-добрият момент да внедрите неговата функционалност на вашия уебсайт и в социалните мрежи.

8 типа видеа, които можете да използвате във Вашата кампания за маркетинг чрез съдържание

Видеоклиповете са може би най-популярната форма на съдържание в интернет. Качването на клип в YouTube не е задължително да е маркетингова кампания. За да създадете успешна реклама в тази област трябва да знаете какви типове видео имате на Ваше разположение. По този начин можете да проектирате последователна и ефективна видео кампания за Вашата фирма.

Стратегия или импровизация? Седем правила за постигане на видимост на марката във Facebook

Facebook е вашата визитна картичка и основно място за позициониране на услуги и продуктови индустрии както за малки, така и за световни марки. Всички компании желаят да постигнат успех, но това изисква комуникационна стратегия. Импровизацията по този въпрос е твърде рискована и може да попречи на усилията ви в дългосрочен план.

Човек към човек - нова ера в маркетинга?

Това може да е краят на скучните кампании, при които липсва човешки глас. Най-новите прогнози показват един преобладаващ мотив - най-близкото бъдеще ще принадлежи на маркетинговата комуникация с човек като главно лице. Забравете за B2B и B2C - започнете да работите на пазара на човека към човека.

Започнете да изкарвате пари днес.
Запишете се безплатно